Co warto wiedzieć na temat performance marketing?

Co warto wiedzieć na temat performance marketing?Performance marketing w Polsce znany jest także pod nazwą marketing efektywnościowy. Często nazywa się go również reklamą efektywnościową.

Można go zdefiniować jako zespół działań reklamowych, które stawiają sobie za podstawowy cel wzbudzenie takiego zainteresowania wśród internautów daną witryną internetową, aby dokonali na niej wypełnienia formularza kontaktowego, zakupów. Celem performance marketing jest więc doprowadzenie do tego, aby potencjalni klienci zainteresowali się daną usługą lub produktem, aby zostali leadami sprzedażowymi. Główne wysiłki marketerów sprowadzają się do tego, aby jak najbardziej efektywnie zachęcić potencjalnego klienta do odwiedzenia konkretnej witryny internetowej. Dalsze wysiłki koncentrują się na tym, aby klient odwiedzający daną witrynę zechciał na niej udostępnić swoje dane. Działania marketingowe stosowane w marketingu efektywnościowym do działań reklamowych wykorzystują portale społecznościowe, chętnie też korzystają z narzędzia, jakim jest e-mailing.

Marketing efektywnościowy i  jego rola w urządzeniach mobilnych

Coraz większego znaczenie w marketingu efektywnościowym nabierają reklamy mobile. Jest związane z coraz większą liczbą osób korzystających z urządzeń mobilnych. Urządzenia te śmiało konkurują ze stacjonarnymi komputerami i laptopami. Coraz częściej służą one nie tylko do prowadzenia rozmów. Są narzędziem, z którego bardzo chętnie potencjalni klienci korzystają podczas zakupów w stacjonarnych sklepach. Smartfony umożliwiają dzisiaj dostęp do konta internetowego, dokonywanie płatności, sprawdzenie aktualnej pogody. Stąd też duże zainteresowanie performance marketingu właśnie użytkownikami urządzeń mobilnych. Do reklamy na urządzeniach mobilnych nie wystarczają już tylko reklamowe SMS-y. Coraz częściej pojawiają się więc pełnoekranowe i wideo reklamy oraz banery interaktywne.

Po pierwsze efektywność

Rola performance marketingu staje się coraz bardziej istotna. Dla reklamodawców najważniejsze jest, że korzystając z tej formy reklamy płaci za efekt, za to, że użytkownicy klikają w baner reklamowy. Pozwala to reklamodawcom ograniczyć koszty ponoszone na reklamę.
Więcej na ten temat na stronie http://performance360.pl/

Podobne wpisy:

Be the first to reply

Dodaj komentarz